چاہے آپ دیرینہ معلم ہو ، اپنی پہلی تدریسی نوکری شروع کرنے کی تیاری کر رہے ہو یا کلاس روم میں اپنے کیریئر کے اپنے خواب کی نقشہ سازی کر رہے ہو ، تدریسی طریقوں کا موضوع ایک ہے جس کا مطلب مختلف لوگوں کے لیے بہت سی مختلف چیزیں ہیں۔
آپ کے طالب علموں کو علم دینے اور انہیں سیکھنے کی ترغیب دینے کے لیے آپ کے انفرادی طریقے اور حکمت عملی شاید آپ کی تعلیمی تعلیم کے ساتھ ساتھ آپ کی جبلت اور بصیرت پر مبنی ہے۔
چاہے آپ اپنے پسندیدہ تدریسی طریقوں سے آئیں یا فعال طور پر تعلیمی نظریہ اور تدریس کا مطالعہ کرتے ہوئے ، یہ آپ کے اختیار میں مختلف تدریسی طریقوں کا جامع کام کرنے کا علم رکھنا مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔
اساتذہ پر مبنی نقطہ نظر بمقابلہ طالب علم مرکوز نقطہ نظر۔ ہائی ٹیک بمقابلہ کم ٹیک سیکھنے کے نقطہ نظر۔ پلٹے ہوئے کلاس روم ، مختلف ہدایات ، انکوائری پر مبنی سیکھنے ، ذاتی نوعیت کی تعلیم اور بہت کچھ۔
دریافت کرنے کے نہ صرف درجنوں طریقے ہیں ، یہ جاننا بھی ضروری ہے کہ وہ اکثر اوورلیپ یا باہمی ربط کیسے رکھتے ہیں۔ اس سوال پر ایک انتہائی مددگار نظر اساتذہ پر مبنی تعلیمی ویب سائٹ Teach.com نے پیش کی ہے۔
ٹیچ ڈاٹ کام کے مضمون کے مطابق ، "تدریسی نظریات کو دو بڑے پیرامیٹرز کی بنیاد پر چار زمروں میں ترتیب دیا جا سکتا ہے: ایک استاد پر مبنی نقطہ نظر بمقابلہ ایک طالب علم پر مبنی نقطہ نظر ، اور ہائی ٹیک میٹریل استعمال بمقابلہ کم ٹیک میٹریل استعمال ،" جو کئی طرح کے بااثر تدریسی طریقوں کو توڑتا ہے:
سیکھنے کے لیے اساتذہ پر مبنی نقطہ نظر۔
اساتذہ انسٹرکٹر/اتھارٹی شخصیات کی حیثیت سے خدمات انجام دیتے ہیں جو اپنے طلباء کو لیکچرز اور براہ راست ہدایات کے ذریعے معلومات فراہم کرتے ہیں ، اور ان کا مقصد جانچ اور تشخیص کے ذریعے نتائج کی پیمائش کرنا ہے۔ اس طریقہ کو بعض اوقات "اسٹیج پر بابا" کہا جاتا ہے۔
سیکھنے کے لیے طالب علم پر مبنی نقطہ نظر۔
اساتذہ اب بھی اتھارٹی شخصیت کے طور پر کام کرتے ہیں ، لیکن وہ سہولت کار یا "گائیڈ سائیڈ" کے طور پر زیادہ کام کر سکتے ہیں کیونکہ طلباء سیکھنے کے عمل میں زیادہ فعال کردار ادا کرتے ہیں۔ اس طریقہ کار میں ، طلباء سیکھتے ہیں اور ان کا مسلسل جائزہ لیا جاتا ہے جیسے گروپ پراجیکٹس ، طلباء کے محکمے اور کلاس کی شرکت۔
سیکھنے کے لیے ہائی ٹیک اپروچ۔
لیپ ٹاپ اور ٹیبلٹ جیسے آلات سے لے کر انٹرنیٹ کے استعمال سے طلباء کو دنیا بھر سے معلومات اور لوگوں سے مربوط کرنے کے لیے ، ٹیکنالوجی آج کے بہت سے کلاس رومز میں ہمیشہ سے زیادہ اہم کردار ادا کرتی ہے۔ سیکھنے کے ہائی ٹیک نقطہ نظر میں ، اساتذہ طلباء کو ان کی کلاس روم سیکھنے میں مدد کے لیے بہت سی مختلف قسم کی ٹیکنالوجی استعمال کرتے ہیں۔
سیکھنے کے لیے کم ٹیک اپروچ۔
واضح طور پر ٹیکنالوجی پیشہ اور نقصانات کے ساتھ آتی ہے ، اور بہت سے اساتذہ کا خیال ہے کہ ایک کم ٹیک نقطہ نظر انہیں بہتر بناتا ہے کہ وہ تعلیمی تجربے کو مختلف قسم کے سیکھنے والوں کے مطابق بنائیں۔ مزید برآں ، جب کہ آج کل کمپیوٹر کی مہارت غیر یقینی طور پر ضروری ہے ، یہ ممکنہ نشیب و فراز کے خلاف متوازن ہونا چاہیے۔ مثال کے طور پر ، کچھ لوگ بحث کریں گے کہ ہجے کی جانچ اور خود درست خصوصیات پر زیادہ انحصار طالب علموں کی ہجے اور لکھنے کی مہارت کو مضبوط کرنے کے بجائے روک سکتا ہے۔
[متعلقہ] کلاس روم میں تعلیم: ٹیکنالوجی گیم کو کیسے بدل رہی ہے >>
مختلف قسم کے تدریسی طریقوں کے مابین اوورلیپ میں مزید غوطہ لگاتے ہوئے ، یہاں تین اساتذہ مرکوز ہدایات کے طریقوں اور پانچ مشہور طالب علمی نقطہ نظر کو قریب سے دیکھیں۔
تدریس کے طریقے [استاد پر مرکوز]
براہ راست ہدایات (کم ٹیک)
براہ راست انسٹرکشن ماڈل کے تحت-بعض اوقات تدریس کے لیے "روایتی" نقطہ نظر کے طور پر بیان کیا جاتا ہے-اساتذہ اپنے طالب علموں کو بنیادی طور پر لیکچرز اور سکرپٹڈ سبق کے منصوبوں کے ذریعے علم پہنچاتے ہیں ، بغیر طلباء کی ترجیحات یا کسی دوسرے قسم کے سیکھنے کے مواقع کو فیکٹر کیے۔ یہ طریقہ روایتی طور پر کم ٹیک بھی ہے کیونکہ یہ کمپیوٹر یا موبائل ڈیوائس کے بجائے ٹیکسٹ اور ورک بک پر انحصار کرتا ہے۔
فلپ کلاس رومز (ہائی ٹیک)
اگر طلباء گھر میں اپنی تعلیم کا "کلاس روم" اور کلاس روم میں اپنا "ہوم ورک" کریں تو کیا ہوگا؟ یہ فلپ شدہ کلاس روم کے نقطہ نظر کی ایک آسان وضاحت ہے ، جس میں طلباء گھر میں کمپیوٹر پر اپنے سبق دیکھتے یا پڑھتے ہیں اور پھر اسائنمنٹس مکمل کرتے ہیں اور کلاس میں مسائل حل کرنے کی مشقیں کرتے ہیں۔
Kinesthetic Learning (Low Tech)
کینیستھیک لرننگ ماڈل میں ، طلبا لیکچر سننے یا مظاہرے دیکھنے کے بجائے جسمانی سرگرمیاں کرتے ہیں۔ کینیستھیک لرننگ ، جو تکنیکی مہارتوں سے زیادہ نقل و حرکت اور تخلیقی صلاحیتوں کو اہمیت دیتی ہے ، عام طور پر روایتی قسم کی ہدایات کو بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے - یہ نظریہ کہ طلباء کو کچھ سیکھنے کے مختلف عضلات بنانے ، بنانے یا بنانے کی ضرورت ہوتی ہے۔
تدریس کے طریقے [طلباء پر مرکوز]
مختلف ہدایات (کم ٹیک)
تمام بچوں کے لیے عوامی تعلیم تک یکساں رسائی کو یقینی بنانے کے لیے نافذ کردہ 1975 افراد کے ساتھ معذور افراد کے تعلیمی قانون (IDEA) سے متاثر ہو کر ، مختلف ہدایات یہ سمجھنے کی مشق ہے کہ ہر طالب علم کس طرح بہتر سیکھتا ہے ضروریات
فلپ کلاس رومز (ہائی ٹیک)
اگر طالب علم کلاس روم میں اپنا ہوم ورک اور کلاس روم میں اپنا ہوم ورک کریں تو کیا ہوگا؟ یہ فلپ شدہ کلاس روم اپروچ کی ایک سادہ سی وضاحت ہے ، جس میں طلباء گھر میں کمپیوٹر پر اپنے سبق دیکھتے یا پڑھتے ہیں اور پھر اسائنمنٹس مکمل کرتے ہیں اور کلاس روم میں مسائل حل کرنے کی مشقیں کرتے ہیں۔
Kinesthetic Learning (Low Tech)
کینیستھیک لرننگ ماڈل میں ، طلبا لیکچر سننے یا مظاہرے دیکھنے کے بجائے جسمانی سرگرمی میں مشغول رہتے ہیں۔ Kinesthetic learning ، جو کہ تکنیکی مہارتوں کے بجائے نقل و حرکت اور تخلیقی صلاحیتوں پر مرکوز ہے ، عام طور پر روایتی قسم کی ہدایات کو بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ درکار ہے۔
تدریس کے طریقے [طلباء پر توجہ]
مختلف ہدایات (کم ٹیک)
تمام بچوں کے لیے عوامی تعلیم تک یکساں رسائی کو یقینی بنانے کے لیے نافذ کردہ 1975 افراد کے ساتھ معذور افراد کے تعلیمی قانون (آئی ڈی ای اے) سے متاثر ہو کر ، مختلف ہدایات یہ سمجھنے کی مشق ہیں کہ ہر طالب علم کس طرح بہتر سیکھتا ہے۔
0 Comments